Perfect SEO logo mobile

Як дізнатися кількість пошукових запитів?

SEO передбачає цілий комплекс заходів, і робота з семантичним ядром сайту є одним з базових пунктів. Як правило, формування семантики починається з перевірки ключових слів. Тобто на першому етапі необхідно з’ясувати, які запити в Google є значущими і якою частотністю вони володіють. Далі ці дані допоможуть провести аналіз ключових слів вебсайту і розробити стратегію створення ефективного контенту. Такий контент приносить користь і вашій аудиторії, і вам самим. Маркетингові тексти, експертні статті, інформаційні матеріали направлені на залучення нових клієнтів, роботу з “теплою” аудиторією, позиціювання бренду на ринку і серед конкурентів, мотивацію для постійних покупців або замовників.

Саме аналіз запитів дозволяє знайти та використовувати точки дотику з вашою аудиторією, розширити її та навіть зайняти нову нішу. На оптимальному для користувача рівні перевірити частотність ключових слів реально самостійно або ж звернутися до нас за експертною допомогою.

Перевірка ключових слів

Щоб розібратися, як дізнатися кількість запитів в Гугл, варто зрозуміти, які саме запити бувають і що їх відрізняє. Тому звернемося до термінології.

Що таке пошуковий запит?

Пошуковий або ключовий запит (ключ, ключове слово, ключовик) – це слово, фраза або словосполучення, за допомогою яких користувачі шукають необхідну інформацію, в тому числі про товари та послуги. Ключовий запит може містити найменування товару, послуги, топографічний покажчик (місто, район, вулиця, станція метро), семантику, пов’язану з ціною (купити, замовити, дорого, дешево, розпродаж, знижки і т.д.) і специфічну інформацію в ніші вашого бізнесу (матеріал, терміни, гарантія, доставка, інше). Таким чином, в залежності від мети пошукові запити діляться на інформаційні, навігаційні та комерційні.

Що таке частотність ключових слів?

Кожне ключове слово має характеристику частоти, тобто скільки разів користувач його використовував за проміжок часу. За ступенем частотності ключові слова бувають високо-, середньо- і низькочастотні.

Високочастотні запити. Як правило, вони найбільш загальні. Наприклад, “пластикові вікна”, “гарячі тури”, “магазин взуття”. У різних джерелах кількість високочастотних запитів на місяць відрізняється. Деякі наводять цифру понад 3 000 запитів на місяць, деякі – понад 10 000. Просування вебсайту виключно по високочастотних запитах є процесом тривалим, витратним і не завжди ефективним.

Середньочастотні. Ці запити використовуються до 3000 разів на місяць. Опираючись на середньочастотні ключі можна досить швидко збільшити трафік сайту і підвищити його позицію в Гугл.

Низькочастотні ключі. До них відносяться запити в кількості від 1 до 1000 на місяць. Такі запити різноманітні й не завжди очевидні. Грамотна робота з великим об’ємом низькочастотних ключів дозволяє швидко просунути вебсайт.

Найбільш результативною я вважаю стратегію просування сайту на основі семантичного ядра з урахуванням усіх трьох типів ключів в різному співвідношенні. Оптимальне співвідношення залежить від особливостей товарів і послуг, регіону, сезонності та багатьох інших факторів.

Як перевірити частотність запитів онлайн самостійно?

Завдяки спеціальному інструменту Гугла, а також різних онлайн-сервісів перевірка ключових слів доступна кожному користувачеві мережі й частіше за все не викликає труднощів.

А ось інтерпретація результатів вже вимагає спеціальних знань.

Як дізнатися кількість запитів в Гугл?

Найпростіше подивитися кількість запитів в Гугл через платформу Google Ads. Для цього потрібно увійти в обліковий запис на Google Ads або зареєструватися. Далі перейти до інструмента “Планувальник ключових слів” (Google Keywords Planner). Введіть у вікні пошуку один пошуковий запит або кілька і виберіть часовий проміжок: місяць, два або сезон (якщо це актуально для вашого бізнесу). Після цього ви побачите частотність ключових запитів, а також мінімальну і максимальну ціну одного кліка. До переваг перевірки ключових слів в Google Ads можна віднести безкоштовний доступ і інтерфейс, з яким нескладно розібратися. З недоліків відзначимо витрати часу, оскільки інструмент відстежує тільки точну відповідність ключових слів. Це означає, що схожі ключі на кшталт “купити весільне плаття” і “купити плаття на весілля” необхідно прописувати окремо.

Як дізнатися кількість пошукових запитів через інші сервіси?

Є сервіси, які дозволяють перевірити частотність ключів масово одним запитом. Популярним інструментом для цього є програма Key Collector. Ця ліцензійна програма, яку можна використовувати на платній основі. Вона передбачає не тільки збір ключів, але також визначає їх вартість, підбирає релевантні сторінки і дає рекомендації на тему внутрішньої перелінковки. Всього ключове слово або фраза оцінюється приблизно по 70 пунктах.

Наступним кроком після збору семантики в Гугл чи за допомогою інших інструментів є формування семантичного ядра сайту. Тут важливо враховувати, які з уже наявних сторінок є найбільш ефективними і які ключі на них використані. Також потрібно провести аналіз семантичного ядра конкурентів і порівняти ці дані. Грамотно проведений аналіз – це фундамент для всього подальшого прогнозування.

Тільки точний прогноз дозволить отримати трафік оперативно, і водночас заощадити бюджет. Для цього на основі прогнозу потрібно розробити план щодо оптимізації сайту, орієнтуючись на ваші цілі. Він може включати створення нових сторінок з SEO-адаптованим контентом, редагування текстів на сторінках або ж розробку сайту з нуля. Цей процес може принести результат досить швидко, але через динамічність і постійну мінливість самих алгоритмів пошуку в Гугл, працювати над SEO-оптимізацією потрібно постійно.

Оптимальне співвідношення типів контенту і семантики в текстах є завжди індивідуальним. Тому я тримаю руку на пульсі алгоритмів видачі.
– Максим Звонарьов, ваш радник з питань SEO та digital

Запитати оцінку просування

Прямий зв'язок в соцмережах:

Натискаючи на кнопку, ви надаєте згоду на обробку ваших персональних даних та погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
та Умовами використання сайту Perfect SEO.